FAQ

Co klient ma w cenie najmu, a co jest dodatkowo płatne?

W cenie najmu jest oczywiście wybrana wcześniej przez klienta sala konferencyjna (w uzgodnionym przez niego terminie), oraz: sprzęt multimedialny: monitor, flipchart, laptop, projektor i ekran projekcyjny, nagłośnienie (tylko sala CAPSLOCK). Ponadto klient ma bezpłatny dostęp do parkingu zewnętrznego. Dodatkowo płatna jest usługa przerwy kawowej/cateringowej, oraz w sytuacji najmu w weekend/święto: obsługa techniczna.

Czy jest wystarczająca ilość miejsc parkingowych?

Do dyspozycji pozostaje 188 bezpłatnych miejsc parkingowych.

Czy Recepcja poinformuje/pokieruje naszych gości do odpowiedniej Sali?

Oczywiście, że tak. Pracownik Recepcji kieruje uczestników spotkania do odpowiedniej Sali.

Ile dni wcześniej musimy poinformować o frekwencji podczas wydarzenia?

Jeżeli ilość osób na szkoleniu jest odpowiednikiem tego jaka sala będzie potrzebna na szkolenie to ważne, aby informacja trafiła jak najszybciej, ponieważ salę może zarezerwować inny klient. Ponadto informację o Sali musimy znać minimum 3 dni przed wydarzeniem, aby nasz dział techniczny zdążył wszystko przygotować. W przypadku, gdy wybór Sali od początku jest pewny, wystawimy dla Państwa proformę, w celu zapłacenia zaliczki. Wówczas sala będzie dla Państwa zarezerwowana.

Jeżeli mamy w umowie informację, że najem odbędzie się np. od godziny 10:00 do godziny 14:00, a spotkanie Nam się przedłuży to czy możemy zostać dłużej w sali?

Jeżeli macie Państwo w umowie podane konkretne godziny, a spotkanie się przedłuży to oczywiście możecie zostać w Sali dłużej. Zmienimy wówczas godziny i kwotę na umowie. W sytuacji, kiedy ta sama sala będzie zarezerwowana po Państwa spotkaniu, to wcześniej o tym poinformujemy i będziecie Państwo wiedzieli ile maksymalnie dłużej możecie być obecni w Sali.